Til dig der vil tage et kørekort:

Tag dit kørekort hos Københavns Trafikskole, med en beståelsesprocent på 95% og garanterede resultater

Vi garanterer at du hos Københavns Trafikskole kommer igennem din teoriprøve i 1. forsøg* - ellers betaler vi for din 2. prøve

Tag dit kørekort i rolige omgivelser, hvor du bliver klædt ordentligt på til at føre en bil alene

Er du på udkig efter en køreskole, hvor du kan tage dit kørekort? Er det vigtigt for dig, at du får den rigtige undervisning, så du trygt kan føre bilen alene efter endt undervisning? Så er du kommet til det rette sted.

Mit navn er Rune Larsen. Med over 5 år på bagen som kørelærer ved jeg præcist hvordan man effektivt underviser, således at det er dygtige bilister, der bliver sendt ud på vejen.

Hos Købenshavns Trafikskole kommer du ikke til at tælle sekunder, mens du får undervisning

Selvom kvaliteten af undervisning er førsteprioriteten, er humøret og humoren ligeledes i højsædet. Det er en prioritet for os, at du glæder dig til teori- og køreundervisning.

Du kan være sikker på, at vi har hjulpet utallige elever før dig

Mød din kommende kørelærer, Rune:

Hos Københavns Trafikskole sætter vi en ære i, at du skal ha den bedst mulige undervisning. Køreskolen blev startet da mine børn skulle ha kørekort, de endte med en super dårlig oplevelse. Så jeg tænkte, at det måtte kunne gøres meget bedre.

Da jeg fik startet køreskolen, var det derfor meget vigtigt at få en dygtig kørelære. Det fik jeg til fulde, med Rune Larsen. Uanset hvilke udfordringer, der måtte være i løbet af et kørekortsforløb, er der her en kørelære med forståelse og erfaring, for dette, Uanset om det så måtte være ADHD angst eller andet kan vi løse det i tæt samarbejde med elev og evt. forældre.

Kom med ind i kabinen, og oplev hvordan det er, at være elev hos Københavns Trafikskole:

GARANTI FOR RESULTATER

En af de største bekymringer for elever er, at de dumper deres prøver og derved skal betale mange tusinder af kroner ekstra for ekstra prøver. Hos Københavns Trafikskole har vi en beståelsesprocent på 95%, hvilket vi er stolte af. Det betyder at vi kan garantere at du består teoriprøven i første hug, så længe du gennemfører din undervisning.

Skulle du mod forventning ikke bestå i første omgang betaler vi din 2. prøve. På denne måde har du ikke lige så mange nerver på og det er langt mere sandsynligt at du består i første omgang. Dette kræver dog, at du har gennemgået vores elektroniske undervisning. Har du det, men består ikke i 1. hug, betaler vi din 2. prøve.

Vi ligger centralt placeret i Valby, så du ikke skal bruge en halv dag på transport

Kom i gang med at tage dit kørekort hos Københavns fedeste køreskole

Åbningstilbud i måned

Tag dit kørekort hos Københavns Trafikskole for kun 12.995 kr. (Normalvis 15.495 kr.)

Her er hvad du får:

Skriv dig op til en plads hos Københavns bedste trafikskole med en beståelsesprocent på 95%