Vi er gode til mennesker, om du er kendt, har udfordringer, eller er midt i mellem, så har vi evnen til, at rumme og tilpasse undervisningen til den enkelte elev.
Vi gør os umage, for at skabe et godt læringsmiljø, med plads til fejl, og tilpasset den enkelte elevs behov. Som direkte resultat heraf, består 98% af vores elever teoriprøven første gang, samt reducerer ekstra udgifter til et minimum.
Vi går ikke på kompromis med kvaliteten, eller den enkelte elevs behov, og har meget erfaring med elever med autisme, ADHD, og angst.
Hos os er eleverne ikke et nummer i køen, og vi tager ofte en vand på skolen med tidligere elever, når de kommer forbi skolen for at sige hej, tit længe efter de har fået deres kørekort.
Priserne hos os er gjort gennemskuelige, så alle gebyrer/forsikringer til køreskolen, er indeholdt i vores priser.
Det vigtigste for mig er, at kunne tilbyde en Behagelig atmosfære, så alle elever føler sig godt tilpas, og får lært mest muligt.
Min filosofi er, at hvis mine elever gør noget forkert, så er det mig der ikke har forklaret/undervist dem godt nok. Med god undervisning, bliver der behov for færre udgifter, ud over lovpakken.
Jeg forsøger altid, at tilpasse undervisning, og undervisningsform, til den enkelte elevs behov, så alle får lært det de skal.