OM KØBENHAVNS
TRAFIKSKOLE

Om os

Hos Københavns Trafikskole sætter vi en ære i, at du skal ha den bedst mulige undervisning. Køreskolen blev startet da mine børn skulle ha kørekort, de endte med en super dårlig oplevelse. Så jeg tænkte, at det måtte kunne gøres meget bedre. Da jeg fik startet køreskolen, var det derfor meget vigtigt at få en dygtig kørelære. Det fik jeg til fulde, med Rune Larsen. Uanset hvilke udfordringer, der måtte være i løbet af et kørekortsforløb, er der her en kørelære med forståelse og erfaring, for dette, Uanset om det så måtte være ADHD angst eller andet kan vi løse det i tæt samarbejde med elev og evt. forældre.

UKKF8020

Særligt Uddannet kørelære

KØBENHAVNS TRAFIKSKOLE KØRELÆRE SPOTLIGHT

Det vigtigste for mig er, at kunne tilbyde en Behagelig atmosfære, så alle elever føler sig godt tilpas, og får lært mest muligt, så de alle føler sig godt rustet, når de har bestået deres køreprøve, og skal ud i bil på egen hånd.

Min filosofi er, at hvis mine elever gør noget forkert, så er det mig der ikke har forklaret/undervist dem godt nok. Og ting som kontortid/telefon er udenfor undervisning. Og med god undervisning, bliver der behov for færre udgifter for eleven, ud over lovpakken.

Jeg forsøger altid, at tilpasse undervisning, og undervisningsform, til den enkelte elevs behov, så udgifterne ud over lovpakken, kan holdes på et minimum.